Kariera

Polboto Agrihandler Sp. z.o.o. to firma, w której cenimy jakość.

Stawiamy na komfortowe warunki współpracy i przejrzystą komunikację. Specjalistyczny proces selekcji i szkolenia pracowników to dla naszych klientów gwarancja najwyższej jakości usług.

Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy.

Mechanik Serwisu/
Młodszy Mechanik Serwisu

Lokalizacja: Udanin

Poznaj szczegóły ogłoszenia i aplikuj do Polboto Agrihandler Sp. z o.o.!

szczegóły ogłoszenia

 

Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
MECHANIK SERWISU / MŁODSZY MECHANIK SERWISU

Miejsce pracy: 55-340 Udanin, ul. Główna 53

Opis stanowiska:

  • wykonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych maszyn rolniczych w serwisie firmowym oraz u klienta

Wymagania:

  • wykształcenie lub doświadczenie w pracy mechanika samochodowego lub mechanika maszyn rolniczych/budowlanych
  • prawo jazdy kat. B
  • dyspozycyjność do pracy w terenie

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • system premiowy
  • dodatek za pracę w terenie

Aplikacje prosimy składać na adres: rekrutacja@ah.polboto.com

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje i informujemy, że będziemy się kontaktować z wybranymi kandydatami.

Doradca Handlowy

Miejsce pracy: Dolny Śląsk

Poznaj szczegóły ogłoszenia i aplikuj do Polboto Agrihandler Sp. z o.o.!

szczegóły ogłoszenia

 

Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
Doradca Handlowy

Miejsce pracy: Dolny Śląsk

 

Opis stanowiska:

  •  Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z założeniami planu sprzedaży regionu
  •    Osiąganie założonego udziału w rynku maszyn w regionie sprzedaży
  •  Budowanie relacji z klientami
  •  Analiza potrzeb klienta i doradztwo w zakresie doboru maszyn
  •  Bieżące raportowanie wyników działalności handlowej do Przełożonego
  •  Bieżąca praca w systemie CRM

Wymagania:

  •  Wykształcenie minimum średnie – preferowane techniczne lub rolnicze
  •  Znajomość branży rolniczej, maszyn rolniczych lub zainteresowanie rolnictwem
  •  Znajomość rynku sprzedaży maszyn lub produktów rolnych w rejonie sprzedaży
  •  Gotowość do wykonywania pracy na terenie województwa dolnośląskiego, w szczególności w obszarze powiatów: bolesławiecki, lwówecki, lubański, zgorzelecki, (alternatywnie wołowski, górowski, jaworski, legnicki, lubiński, głogowski, polkowicki, jeleniogórski, złotoryjski)
  •    Znajomość procedur i zasad sprzedaży
  •  Umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
  •  Umiejętność zarządzania pracą własną
  •  Wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
  •  Samodzielność, odpowiedzialność, samodyscyplina, inicjatywa
  •  Konsekwencja w działaniu, innowacyjność i kreatywność

Oferujemy:

  •  Umowa o pracę
  •  Motywacyjny pakiet wynagradzania
  •  Szkolenia w zakresie wiedzy produktowej i technicznej
  •  Narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon komórkowy

Kontakt w sprawie rekrutacji:

Mail | A.Kosciolek@ah.polboto.com
Tel.  | +48 726 880 787

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje i informujemy, że będziemy się kontaktować z wybranymi kandydatami.

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Obszar: Woj. opolskie

Poznaj szczegóły ogłoszenia i aplikuj do Polboto Agrihandler Sp. z o.o.!

szczegóły ogłoszenia

 

Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
Regionalny Kierownik Sprzedaży

Miejsce pracy: Woj. opolskie

Ogólna odpowiedzialność: kierowanie pracą zespołu handlowców w podległym regionie sprzedaży maszyn
rolniczych.

Opis stanowiska:

  • Opracowywanie planów realizacji sprzedaży w regionie w oparciu o przyjęte cele sprzedażowe przez Spółkę

  • Wyznaczanie celów sprzedażowych dla poszczególnych handlowców zespołu

  • Monitorowanie wyników sprzedaży handlowców (CRM) i zarządzanie efektywną pracą zespołu (wyjazdy, trasy, wizyty u klientów)

  • Realizowanie założonych celów handlowych w podległym regionie

  • Odpowiedzialność za wszelkie niezbędne szkolenia zespołu sprzedażowego

  • Kompilowanie i analizowanie danych sprzedażowych

  • W razie potrzeby wspieranie handlowców w transakcjach z klientami

  • Zbieranie opinii klientów i badanie rynku, w celu oceny rynku i konkurencji

  • Dostarczanie analiz i raportów zgodnie z wymaganiami Dyrektora Zarządzającego Spółki

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Kilkuletnie doświadczenia na podobnym stanowisku w branży sprzedaży maszyn rolniczych
  • Dobra znajomość rynku i branży maszyn rolniczych
  • Umiejętność motywowania i organizowania pracy podwładnych
  • Umiejętność organizacji i kontroli procesów sprzedaży
  • Umiejętność budowania marki na rynku oraz relacji z klientami
  •  Wysoka motywacja do osiągania wyników
  •  Wysoki poziom odpowiedzialności

Oferujemy:

  • Umowa o pracę
  • System premiowy
  • Narzędzia pracy: samochód, laptop

Aplikacje prosimy składać na adres: rekrutacja@ah.polboto.com

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje i informujemy, że będziemy się kontaktować z wybranymi kandydatami.

formularz szybkiej rekrutacji

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.

Koniecznie prześlij swoje CV!

rekrutacja@ah.polboto.com

ODDZIAŁ GŁÓWNY:

Polboto Agrihandler Sp. z.o.o.
ul. Główna 53, 55-340 Udanin

tel. | + 48 76 756 00 50
email | info@ah.polboto.com

Serwis:

tel. | +48 76 756 00 50
email | serwis@ah.polboto.com